Story Ikan Belacak

 

 

Aku bukan nak cerita pasal minyak belacak!

 

Biasa dengar pesan orang lama-lama.

Sekiranya kita bahagia berkenaan hal-hal dalam bilik. Maka automatik hal-hal luaran yang lain pun akan ikut bahagia juga.

 

Biasa je kita dengar macam-macam cerita bualan warga maya mahupun
confession terang-terangan berkenaan hal rumah tangga terutama
yang melibatkan pasangan.

 

Ada satu kisah yang ingin tuan syeikh kongsikan berlaku di bandar besar
Kuala Lumpur. Bila orang lelaki yang cari tok syeikh dan mengadu macam-macam.
Kita dah faham sangat dah. Memang takde kes lain. Mesti kes bini buat hal.

 

Saya perhati sikap bini saya tak macam biasa. Dapatlah kesan perubahan sikap tuan
kerana dah lebih 10 tahun kami bina rumahtangga. Mana taknya, sape tak sayang bini oi,
saya intai-intai perhatikan tingkah lakunya.

 

Bini saya dengan henfon, tak lekang beb even ke biik air. Bila kita sesaje bodek nak tengok
lekas-lekas je dia mengelak banyak benar alasan. Ya kita tau masing-masing pun perlu ada “me time”.
Kita masih hormat privacy kaum wanita. Tapi sekurangnya bagitaulah..”saya tengah ketawa dengan Lizie ni ha..”
“Kitorang tengah sembang pasal hal anak-anak..” walaupun nampak agak fishy disitu.

 

Sekurangnya masih bole mencuba untuk belajar transparent, saya ni kan suami dia.
Memang hak saya sepenuhnya keatas isteri. So isteri wajib tau fitrah yang ditetapkan atas kaum lelaki cam tu.

 

Sebelum ni kita buat lawak, menitik airmata dia ketawa.
Sampai terpeluk kita ni terus ucap “I love You B.. you make my day”
Saya rindu sangat suasana awal kawin tu syeikh.

 

Tuan syeikh sendiri pun lagi lah suka bini buat cam tu kan, toksah nak tipu lah.

 

Aku angguk tersenyum, “Ya memang aku terasa syurga bila dia peluk kita dengan rela tu,
rangkul pinggang rapat-rapat ramas bontot dia cikit.. miauu.” aku habaq mai kat dia. Tapi
tak lah selalu aku buat cam tu. Takut depa boring.

 

“Hampeh la hang tok syeikh.. Saya nak buat camtu memang takdapatlah. Tinggal impian je.
Atas katil pun macam main dengan patung je..tapi tu lah saya naik pening ni”, balas lelaki tadi.

 

 

“Hang kena tau, orang pempuan ni memang lambat naik, silap-silap dia dah jemu dengan hang,
yang tu dok tersengih sorang-sorang mengadap henfon tu”..

 

Aku bukan nak sangka bukan-bukan, kalau yang melayan dia tu gilpren geng-geng opis dia, yang tu aku tak heran.
tapi kalau yang melayan dia tu lelaki & lebih muda dari hang,
yang tu hang wajib amik serius. Sebelum jadi apa-apa yang tak elok.

 

Ni minyak belacak tuan syeikh, apa istimewa ikan belacak tu?

Ramai orang-orang bijak pandai cakap. Minyak belacak minyak, lintah gunung tu segala-galanya karut.

Depa had belajaq tinggi kompem marah bila tok cakap depa ni tak menghargai anugerah alam.

 

“Tidak dijadikan sesuatu perkara itu dengan sia-sia.”

Sekali bini bersalin, dalam pantang mai bertungku daun mengkudu,
urut sana sini, pakai minyak apa semua, depa mai cari bini aku jugak.
Pigidah mabukk.

 

Ikan belacak ketika didalam air, kita tak nampak kelibat dia.
Waktu air surut dia mai naik darat.

 

Kajian mendapati ekstrak ikan belacak mampu meningkatkan kualiti seksual.
Dimana ekstraknya mempunyai.

 

Libido dalam penggunaannya secara umum bererti gairah seksual.

 

Mengikut keyakinan masyarakat china dan korea ia digunakan untuk
meningkatkan libido dalam badan mereka. Kesan pengunaan sebatian ikan belacak ini
dari segi kesihatan pula, ianya mampu meningkatkan saiz otot barang untuk
menjadi lebih besar.. panjang dan lambat layu.

 

 

Klik Sini Untuk Dapatkan Minyak Belacak

 

Hang sudah cret pun barang hang dok steady lagi.

Soalan
Adakah ikan tembakul/ ikan belacak (mudskippers) halal di makan @
atau selepas menghasilkan produk adakah boleh di makan?

Jawapan
Ya ianya halal di makan sebab ia haiwan air yang halal bangkainya,
bukan haiwan dua alam, cuma boleh hidup lama di darat/paya
selama mana kelembapan/air di tubuhnya(insangnya) tidak kering
sama seperti ikan keli, ikan puyu, ikan haruan atau ketam nipah.

 

Dan paling best sangat aktif bila di daratan paya.
Ia makan haiwan-haiwan kecil di daratan ( ketam & atropod),
berinteraksi sesama sendiri, bergaduh, termasukah mengawan.

Secara kebiasaannya, kita mudah nampak ikan belacak bekejaran
sesama mereka, tak bergaduh atau jaga kawasan untuk mengawan.

 

Ikan belacak menhabisan 3/4 daripada usianya di daratan berbanding air.

Inspirasi daripada inilah minyak belacak dihasilkan.

 

Selain minyak ni, ada lagi petua-petua orang lama dulu-dulu.
Bagaimana depaa leh bini ramai sampai berbelas bini pun ada. Kawin cerai mati.
Ada yang tak sanggup dimadu, ada yang sanggup.

 

Tapi syukur, walau kawin cerai, tapi hubungan bapak, anak, bekas isteri & suami baru bekas isteri
Pun masih erat silaturrahim tu. Handai tak handai laaa.

 

Orang tua-tua kata, lelaki ada 1 napsu, orang pempuan ada 9 napsu. Mampuih oi.
Camna nak bagi depa senyum pagi-pagi selalu. Asal dapat je hang dah cret dulu.

 

Hang nak makan ubat pil pelik-pelik kat luar sana tu?
Sekarang badan oklah. Lama-lama nanti semua dah kondem baru hang ada akai.

 

Ni minyak belacak tuan syeikh sebagai asbab je.
Memanglah aku ada adunan herba aku yang tersendiri
bukan sekadar lemak ikan belacak je tau.

Ni aku nak tanya sikit…”

“Aku nak tengok hang punya barang boleh?”

“Boleh tok,..’ninndiaaa’ tok, asalkan hari-hari seperti malam pertama
saya sanggupp tok”.. balas lelaki tu.

 

Takpa part urut ni aku tak cas kat hang, aku buat free ja. Ramai orang salah urut,
penyudahnya tah tahan lama, layu cam tu ja. Hang ingat senang nak bagi orang pempuan ‘naik syeh’
sampai diorang “cret dulu”.

 

Part ni ramai orang tak tau.

 

Aku ajar hang cara urut betui punya. Bideo nanti tok send. Tutorial mengurut cara yang betul ni bukan benda free. 

Harga dah termasuk postage. Atas slip parcel aku takkan bagitau benda yg sebenar. Nanti kena rembat dengan bebudak kurier.

 

Tapi aku cas hang atas minyak belacak ni je hang setuju tak?

 

 

Jom try,  klik butang merah ni.